Διαβουλευση – Προτασεις

Δείτε την πρόταση

Συντάκτης: ΚΩΣΤΑΣ ΟΥΖΟΥΝΙΔΗΣ

Περίληψη: Παρατίθενται ορισμενα θεματα που απασχολουν οσους προβληματιζονται πανω σε ζητηματα της εκπαιδευσης. Η βελτιωση ή αποκατασταση αυτων θα βοηθησει στην κατευθυνση της βελτιωσης της ποιοτητας του εκπαιδευτικου εργου.

Abstract: Here are some issues that concern those who fret over in matters of education. The improvement or rehabilitation of these will help towards improving the quality of educational work.

4 σχόλια στο Διαβουλευση – Προτασεις

  1. Παρά το πλούσιο πρόγραμμα σπουδών πολλοί μαθητές του Δημοτικού Σχολείου εξέρχονται μαθηματικά αναλφάβητοι. Κύρια αιτία του προβλήματος είναι τα σχολικά βιβλία που έχουν τη μορφή μεθόδου άνευ δασκάλου καιχρησιμοποιούνται ως τυφλοσούρτες απ’ όσους τουλάχιστον είναι μαθηματικά ανεπαρκείς Σε πολλές περιπτώσεις η «διδασκαλία» αρχίζει και τελειώνει με τη χρήση του βιβλίου.
    Πρόταση: Τα μαθηματικά και φυσικά στις τάξεις Γ΄, Δ΄, Ε΄και ΣΤ΄του Δημοτικού Σχολείου να διδάσκονται από μαθηματικούς.
    Επίσης να αναβαθμιστεί το μάθημα των τεχνικών και να διδάσκεται από ειδικούς. Καιρός, τα σχολεία μας να μορφώσουν χρήσιμα και τα χέρια των παιδιών.

    1. Εγω πιστευω πως το προβλημα ειναι αποκλειστικα στα βιβλια και υπερασπιζομαι διαπρυσιως την ικανοτητα των εκπαιδευτικων της πρωτοβαθμιας εκπαιδευσης να διδασκουν υλη δημοτικου. Επιπλεον οι τελευταιοι εχουν διδαχθει διδακτικη των μαθηματικων στις σπουδες τους, πραγμα που δεν το εχουν κανει οι αποφοιτοι του Μαθηματικου. Για τα τεχνικα, με βρισκει συμφωνο η προταση, διοτι το εκπαιδευτικο μας συστημα παραγει πλεον ακρωτηριασμενα μυαλα, με την εννοια οτι τα σημερινα παιδια δεν μπορουν ουτε μια βιδα να ξεβιδωσουν. Η πραγματοποιηση ομως της προτασης προϋποθετει τη δημιουργια και λειτουργια συγχρονων και αρτια εξοπλισμενων εργαστηριων Τεχνικων, πραγμα που μοια ζει ανεφικτο στην παρουσα οικονομικη συγκυρια.

      1. Κύριε Ουζουνίδη, η καλύτερη διδακτική μέθοδος απορρέει από την κατοχή της διδακτέας ύλης. Ο Δάσκαλος προκειμένου να διδάξει 10 πρέπει να γνωρίζει 100. Τα αποτελέσματα δίχνουν ότι δεν είναι λίγοι οι ανεπαρκείς μαθηματικά δάσκαλοι. Το ξέρετε ότι πολλοί μαθητές των μεγάλων τάξεων του Δημοτικού δεν ξέρουν ακόμη και την προπαίδεια; Αν δε συμφωνείτε να διδάσκονται τα μαθηματικά στις μεγάλες τάξεις του Δημοτικού από μαθηματικούς, ας χωριστούν οι δάσκαλοι σε δύο ειδικότητες ( Θεωριτική – Θετική) μετά βέβαια από δήλωσή τους και τη σχετική ουσιώδη επιμόρφωση.

        1. Εγώ παλι πιστευω πως η ικανοτητα να διδασκεις ο,τιδηποτε απορρεει απο το βαθμο κατοχης της διδακτικης μεθοδολογιας του αντικειμενου, αδιαφορο ποιας βαθμιδας εκπαιδευτικος ειναι καποιος.
          Αλλά δε θα μαλωσουμε κιολας.
          Θα μπορουσαν ομως με τη λογικη «της κατοχης της υλης» να διδασκουν ακομα καλυτερα στο δημοτικο οι πανεπιστημιακοι δασκαλοι…

Αφήστε μια απάντηση