Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΑΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ.

Δείτε την πρόταση

Συντάκτης: ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΔΟΥΚΕΡΗΣ-ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

Περίληψη: Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΑΛΕΥΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΞΕΚΙΝΩΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟΎΣ ΠΡΟΤΖΕΚΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΦΤΑΝΟΝΤΑΣ ΣΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ. ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ Η ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΠΑΙΖΟΥΝ ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΡΟΛΟ. ΑΦΕΝΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΙΕΡΑ ΤΟΥΣ ΑΦΕΤΕΡΟΥ Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΑΜΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΔΥΝΑΝΟΤΗΤΕΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΣΙΑ

Abstract: Technology is struggling to find its way into the Greek classrooms starting from projectors to computer labs. Along with the improvement of students’ way of learning, it is also viral for students to prepare for careers in a society where computer play a prime role. Teaching students the usage of computers gives them the possibility of many careers. Moreover, the computer science, focusing on teaching algorithms and programming language like Java, C++, Python etc., offers general problem solving skills, algorithmic thinking, flexibility and creativity.

Αφήστε μια απάντηση