Προτάσεις του ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΕΛ ΧΑΝΙΩΝ

Δείτε την πρόταση

Συντάκτες: ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΑΝΙΩΝ

Περίληψη: Τα θέματα που απασχολούν τον Σύλλογο Διδασκόντων του ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΧΑΝΙΩΝ στο πλαίσιο του εθνικού και κοινωνικού διαλόγου για την παιδεία αφορούν κυρίως τον όγκο και την ποιότητα της ύλης των μαθημάτων, τον τρόπο αξιολόγησης των μαθητών και τις επιπτώσεις αυτών των δύο στην εκπαιδευτική διαδικασία. Συγκεκριμένα, ο Σύλλογος θεωρεί αναγκαία την αποσύνδεση του Λυκείου από τις εξετάσεις εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, τη μείωση της ύλης στο υπάρχον εξεταστικό σύστημα, την αξιολόγηση των μαθητών σε ορισμένα μαθήματα με εργασίες, την αύξηση των εργαστηριακών εφαρμογών στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών. Ειδικά για τα Εσπερινά ΓΕΛ, αναγκαία θεωρεί τη δυνατότητα πρόσβασης των αποφοίτων σε ορισμένες Στρατιωτικές Σχολές, τη διαφοροποίηση ως προς τον όγκο και τον βαθμό δυσκολίας των θεμάτων των εξετάσεων από τα αντίστοιχα των Ημερησίων, την ανακατανομή της ύλης της Ιστορίας της Β΄ σε δυο τάξεις, την εισαγωγή μαθήματος «Μεθοδολογίας προσέγγισης των πηγών» στη Γ΄ Τάξη, την εισαγωγή της ΠΔΣ, την αλλαγή του χωρισμού των τάξεων στα Εσπερινά ΕΠΑΛ προς αποφυγή της διαρροής μαθητών μεταξύ των δύο τύπων σχολείου.

Abstract: The issues that concern the Teachers Association of the Evening High School of Chania Crete, related to the national dialogue on education, have to do mostly with the amount and quality of the courses (curriculum), students’ assessment and the consequences of them on the educational process. The Association believes the following are necessary: disconnection of High School from the University entrance exams, reduction of exams curriculum, assessment on certain subjects by taking projects, more since lab application. Especially concerning the Evening High Schools, it is necessary the possibility of graduates’ access to Military Schools, the differentiation of the quantity and difficulty of exams themes in contrast to daytime High Schools, the restructure of History in class B, the introduction of “Methodology of Approach on History Sources” in class C, the introduction of Supplementary Tutoring (PDS), the change of the way the classes of the Evening Technical Schools are divided, in order to avoid leakage of students from one school to the other.

Αφήστε μια απάντηση