Μία πρόταση σε γυρεύει

Δείτε την πρόταση

Συντάκτης: Βαρδακώστας Γιώργος – Εκπαιδευτικός Β΄θμιας εκπαίδευσης

Περίληψη: Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ένα μικρό χαρούμενο βασίλειο. Ίσως όχι τόσο χαρούμενο, αλλά δεν έχει σημασία. Ο νέος βασιλιάς φαινόταν αποφασισμένος να κάνει μεταρρυθμίσεις. Εμήνυσε λοιπόν στους υπουργούς του να βιαστούν. Ο υπουργός παιδείας ανταποκρίθηκε από τους πρώτους. Πώς όμως θα μπορούσε να κάνει μια μεταρρύθμιση, που να μην είχε την τύχη των προηγούμενων; Μια και δυο λοιπόν έτρεξε στο μαγικό καθρέφτη και ρώτησε: – Καθρέφτη καθρεφτάκι μου, πως θα κάνω μια πετυχημένη μεταρρύθμιση; – Ρώτα τους εκπαιδευτικούς αφέντη μου, απάντησε ο καθρέφτης. Έτσι κι έγινε. Ο υπουργός ρώτησε. Και οι εκπαιδευτικοί απάντησαν. Σας παρουσιάζω μερικές από τις απαντήσεις αυτές, που έδωσαν όχι μόνο εκπαιδευτικοί, αλλά επίσης γονείς και μαθητές στα 15 χρόνια, που δεν έχω σταματήσει να τους ρωτάω. Να μην πω ψέματα. Αρκετές από τις προτάσεις αυτές είναι δικές μου. Μη βιαστείς να με βρίσεις. Διάβασε με προσοχή και ρώτα κι άλλους.

Abstract: Once upon a time there was a little happy kingdom. Maybe not so happy, but it doesn’t matter. The new king seemed determined to make reforms. So, he sent a message to his ministers to hurry up. The Minister of Education responded immediately. But how could he make a reform that would not have the fate of the earlier ones? He ran into the magic mirror and asked: – Mirror mirror on the wall, how to make a successful reform? – Ask the teachers, the mirror replied. And so it happened. The minister asked. And the teachers answered. I will present some of these answers, given not only by teachers but also by parents and students in the last 15 years. I will tell you no lies. Several of the proposals are mine. Do not rush to misjudge me. Read carefully and ask others too.

2 σχόλια στο Μία πρόταση σε γυρεύει

  1. «Μία λύση είναι να υπάρχει μία αίθουσα‐τεκές , όπου θα μπορούν να καπνίζουν , βλάπτοντας μόνο τον εαυτό τους και χωρίς να ξεφτιλίζουν το σχολείο”!!!
    Θεωρώ πως παράνομες προτάσεις δεν έχουν θέση σε έναν ουσιαστικό διάλογο για την Παιδεία τον οποίο ουσιαστικά απαξιώνουν.

  2. Αριστα! Συγχαρητηρια για την συνολικη και εμπεριστατωμενη συμμετοχη σου στο διαλογο. Παταει στερα στο εδαφος, εχοντας απολυτη σχεση με τη σχολικη πραγματικοτητα και επικεντρωνει καιρια στις κακοδαιμονιες του εκπαιδευτικου συστηματος. Οποία διαφορα με αλλες προτασεις στη σελιδα αυτη, οι οποιες αιθεροβατουν. Μακαρι να υιοθετηθουν ΟΛΑ τα σημεια που εχεις θιξει και τα οποια ακροθιγως κι εγω ανεφερα στη δικη μου προταση. Ιδιως αυτα που εχουν να κανουν με τις νομικες ασαφειες που υπαρχουν στην καθημερινη εκπαιδευτικη πραγματικοτητα, οι οποιες σε καποια «στραβη” αφηνουν νομικα ακαλυπτο τον ατυχο που εχει αναμιχθει θέλοντας ή μη, και πολλες φορες και το διευθυντη της σχολικης μοναδας. Ελπιζω εκει στο υπουργειο να διαβασουν πολλες φορες την εισηγηση σου και να αρχισουν απο αυριο κιολας να εφαρμοζουν σιγα σιγα τα οσα προτεινεις.

Αφήστε μια απάντηση